13 dagar kvar

2012-02-02 @ 21:16:37
Tjena bloggen! Idag när jag kom hem vid halv 4 somnade jag, vaknade halv 7. Lycka till att somna ikväll... Annars då? Jodå, jag glider omkring på en räkmacka mest hela dagarna. Ville bara berätta att om 13 dagar blir jag 18 = måste verka vuxen och mogen = tråkigt = deprimerad = slajsa handlederna = kommer försöka ta självmord = kommer misslyckas = kommer försöka ta det igen = kommer lyckas = död. Att fylla 18 betyder att jag ska gå i graven då. Längtar inte så mycket till att fylla 18 nu om jag tänker efter... Det enda positiva är väl att jag får köpa min egen nässpray på torshallen.

Kommentarer
Postat av: fanny

åh tack! du med:)!

2012-02-02 @ 22:05:47
Blogg: http://fannybackstrom.blogg.se/
Postat av: oliver med rummet till vänster om trappan om man kommer uppifrån

snygg du är vill du komma ner till mitt rum och mysa i sängen ikväll har köpt doftljus

Postat av: lisa

amen ska du säga som är värsta topmodel:O?

2012-02-03 @ 20:33:43
Blogg: http://lisamelinnn.blogg.se/
Postat av: ANNA-SARA

måste bara säga att du är gaaalet söt!

2012-02-05 @ 17:42:36
Blogg: http://annasaraisakson.blogg.se/
Postat av: danne

unga dam det verkar som du har inte hittat syftet med skapelsen och jag råder dig att söka in till det för vi båda vet att dricka festa knulla gör en person inte lycklig jag har hittat meningen med livet och på det sättet lider jag aldrig av depprimering eller nån ångest känsla om att lämna världen ditt liv betyder mycke ta väll god hand om det wonderman2121 :skype name om du vill ha mer information

2012-03-03 @ 11:34:13

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0