pest eller kolera

2011-10-18 @ 21:53:26
Att bara kommunicera via operasång eller alltid ha ett par fåglar som häckar på ditt huvud?
Kommunicera via operasång. Jobbigt om fåglarna skulle bajsa ju.

Skära loss ögonlocken och stirra i solen i 10 minuter, eller lyssna på Tomas Ledin och Mauro Scocco oavbrutet i 24 timmar?
Skära loss ögonlocken och stirra in i solen. Skulle ändå ta livet av mig om jag skulle vara tvungen att lyssna på Tomas Ledin i 24 timmar. Stirra in i solen känns mer lindrigt.

Doppa huvudet i en fritös i 10 sekunder i hundratalas grader varm olja, eller vara Sveriges mest hatade person i ett år?
Haha! Kan leva med att vara hata i ett år (är ju van xD)

Bli bortrövad till en by i Somalia, och sen bli frisläppt utan rejält med kläder, pengar eller pass, eller klättra upp på utsidan av Eiffeltornet (till toppen) sedan ner igen, 10 gånger utan säkerhetslina?
Bortrövad till Somalia, kan ju vara riktigt mysigt där ändå!!

Bli adopterad av två män som ingått registrerat partnerskap, eller att bli ett gatubarn i Rio De Janeiro?
Adopterad av två män, gatubarn lockar mig inte så jättemycket. Skulle nog kunna leva med bögar, kul ändå haha.

Att kräkas så fort du säger ja eller nej, eller ramla varje gång du ska starta en mening?
Hahaha, kräkas så fort jag säger ja eller nej. Man kan ju försöka undvika just de orden, jobbigt om man skulle ramla varje gång man försöker säga nått.

Äta strömming varje dag i resten av ditt liv, eller lukta som strömming resten av ditt liv?
Äter jag strömming kommer jag lukta det ändå, så lukta strömming hela livet. Hopefully så tänder Alfred på det.
Vara tvungen att fisa varje gång du ler mot någon, eller fisa varje gång någon ler mot dig?
Haha jobbig fråga... Fisa varje gång någon ler mot mig, tror jag..


Kommentarer
Postat av: elsa

hur kan DU vara hatad? :o

2011-10-18 @ 23:04:20
Blogg: http://www.lillfjompan.blogspot.com
Postat av: adina

sv: yees det gör jag!

2011-10-19 @ 18:37:06
Blogg: http://adinawiklund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0