Tanken som räknas

2011-10-25 @ 16:08:04
Har fått kommentarer om att jag borde lägga upp mer bilder på dagens outfit. Hm, ja här får ni ett försök. Jag är inte så bra på att fota, fokusen ville inte riktigt hänga med. Jaja! Satan va svårt det är att få ihop allt på en bild förresten!! Tänk ihop dessa tre bilder tillsammans så har ni mig.
Försökte göra den här klassiska, dra upp benet så skon syns. Syndes den? Näe
Om man ville ha med skon så fick man kapa av huvudet...
Mustaschen ville också vara med.

Kommentarer
Postat av: elsa

mina lår går ihop som läppar när man pussaas...hah.. Men om man prutar med baken så går dom inte ihop (a) klick så är en bild tagen med lår som inte ser onödigt stora ut. Sluppit alla hatkomentarer om dem sen jag började med det (:

2011-10-25 @ 21:54:34
Blogg: http://www.lillfjompan.blogspot.com
Postat av: Anonym

vart har du köpt skorna? super snygga!

2011-10-29 @ 16:05:35
Postat av: adina

men snyggoooo!!

2011-10-30 @ 20:52:36
Blogg: http://adinawiklund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0