Hatar dessa förbannade rubriker

2011-10-26 @ 19:17:02
Tryckte nyss pizza, kommer sätta sig fint på valkarna. Nu blir det att skriva analys om Utöya, sen är man pluggfri hela veckan!!! (två dagar) Vad kan jag berätta mer för er då? Ööööööh inget, så vi avslutar väl här då. 

Simma lugnt (åh vad jag hatar när folk skriver så, väldigt originellt) Over and out (den var inte heller originell) kör på nån som är lite unik (som jag, se bild) HEJDÅ
Bild tagen av pojkvän för ett år och några månader sen (och du är fortfarande tillsammans med mig??? förstår inte, ser ju ut som ett kioskmongo)

Kommentarer
Postat av: venessa

hahaha snyggt;)

2011-10-26 @ 19:59:38
Blogg: http://nattstad.se/venessa

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0