fynd + vickis

2011-10-06 @ 18:00:08
Drog en sväng på stan idag, fick med mig ett par byxor och en skjorta, för 240 kr sammanlagt!!!! Jag är världens bästa när det gäller fynd (har en fyndhög i garderoben hehe) Lägger kanske (troligtvis inte) upp en bild på det jag inhandlat senare.
Ikväll blir det lite plugg, sen häng framför tvn med lite chips. Standard. Tjarå löverz 

Här kommer lite bilder på mig och Vickis bara för att jag tycker vi är så himla fina!!!

Den första bilden är väl nästan precis ett år gammal, sen dom andra sen sommaren 2010. Mycket stiliga!!!

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: haha åh du lär ju utklassa mig:$

2011-10-07 @ 07:32:15
Blogg: http://stansfetaste.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0