Orkar inte ödsla tid på nån jävla rubrik

2011-11-29 @ 21:59:22
Tjena löverz!!
1. Till er som tror att facebook är en blogg, ni har fel. Ingen bryr sig om vad ni gör egentligen. "Åt en apelsin nyss, mmm så god den var :P" Sen lägger ni gärna till en bild på en apelsin också. MEN JAAAA GUD VA KUL ABDULLLAH GINGADANGA ÅT EN APELSIN NYSS!!!!!!!!!!!! kul när det går bra för andra liksom.

2. Särskrivare, gå och lägg er under en sten.
Den seriösaste bilden jag hittade för tillfället, tagen på min födelsedag i februari. Märkte efter jag tagit bilden att jag hade något mellan tänderna, men den var så fin ändå så det spelade inte så stor roll.

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahaha, men facebook är till för att berätta vad du gör? :) du som verkar uppfatta allt fel isf

2011-11-30 @ 13:05:27
Blogg: http://victoriakarlson.devote.se
Postat av: linda

tacktack och detsamma får jag väll säga haha;

2011-11-30 @ 20:50:15
Blogg: http://saltochpepppar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha garvar fan alltid lika mycket då jag ser bilden !

2011-12-03 @ 19:38:25
Postat av: venessa

haha fan vad kul skrattar ihjäl mig, håller med dig oxåå;) sv: tack jo ja ska nog göra de:D

2011-12-05 @ 21:47:49

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0