Tjenis

2011-11-06 @ 16:53:20
Hejhejhejhejhjehe, hatar att börja ett blogginlägg. Känner mig som värsta mesen om jag skriver hej bloggen! hej på er! hej alla fina läsare! Eller nått liknande, fast det kanske passar till detta inlägg. Ser ju ut som mesen nr.1 på bilden.
Förresten, vill få det klart för alla som har mig på facebook eller läser min blogg. Jag är inte så bitter som jag verkar!!!! Utan när jag ska skriva en uppdatering på fejjan (händer inte så ofta) så råkar det alltid handla om nånting som jag stör mig på.... Hehe sanningen är att jag nästan aldrig är arg for real liksom.
Jaja nu ska jag komma till saken, ikväll ska jag duscha (kan behövas, tro mig) se på tv, äta popcorn och kanske plugga om jag får tid, beror på hur många popcorn jag ska äta.

Kommentarer
Postat av: frida söderquist

"äta popcorn och kanske plugga om jag får tid, beror på hur många popcorn jag ska äta."



ahahahah söta jävel!

2011-11-06 @ 17:46:23
Blogg: http://fssstfoto.blogg.se/
Postat av: ronaldo, ca 4 jordsnurr

jo du bruka visst vara arg de e ofta som ja få höra skrik å sånt från ditt rum å iblan bli ja trampad påsvansen för du e så arg å iblan bli ja utan mat å få käka damtusar så ja bli hård i magen å iblan stänger du in mig på toa så de enda ja kan gö e bajja å iblan så bli ja åsså arg så ja hoppa pådig å sätter i klona

Postat av: My

Fin tjej!

2011-11-10 @ 10:42:33
Blogg: http://mmylove.com
Postat av: sarah jonsson

riktigt fin bild!

2011-11-16 @ 14:10:41
Blogg: http://www.sarahjonsson.devote.se

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0