fredag

2011-05-20 @ 19:05:33

Kör på turk-ost idag, hehe. Nu tror ni säkert att dessa kläder har jag haft hela veckan eftersom dom dök upp i ett annat inlägg, och ja så är fallet. (dock med ett svart exakt likadant linne) Tycker inte om att byta kläder, använder samma i sisådär två veckor innan jag byter. Testade också att göra en "rebecca-pose" som jag själv kallar det, pussmunnen. Ikväll blir det troligtvis volleyboll i stan med några sköna polare, dessutom så anländer alfred till the big apple nr. 2 om ca en halvtimme. TREVLIGT!!!!!! Hejdå bloggen nu ska jag äta en bulle

Kommentarer
Postat av: sofie sofie sofie sofie sofie sofie sofie sofie

VADÅ BIG APPLE JAG FATTAR INTE SNÄLLA FÖRKLARA I ETT INLÄGG

2011-05-21 @ 00:22:01
Postat av: celina

vars har du köpt det hära blåa linnet som du har på bilden ? elr vad det nu heter heheh .. as bra blogg du har ! :D

2011-05-21 @ 11:06:45
Postat av: rebecca

rebecca jag eller en annan rebecc:$?

2011-05-23 @ 15:52:30
Blogg: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0