care-inlägg

2011-07-04 @ 00:06:37
Ojdå, har glömt att uppdatera lite nu på sistone.. Jag som började bli seriös med den här bloggen.. Har varit lite busy så jag skyller på det ;) I fredags for jag till Alfred och var på stadsfesten med han, Max och Hampus. Träffade även Sandra också, skitnice. Såg Erik Hassle, Rebecca och Fiona och Robyn. Jaja osv. I lördags var jag och Alfred och Emelie på stadsfesten igen, köpte mig en turkväska, (alltså från ett sånt här stånd med fakemärkesväskor) åt på Dallas, och sedan köpte vi godis och såg på transformers :) Alltså guuu så tråkigt inlägg, men jaja såna måste ju också finnas. Nu ska iallafall jag och Alfred sussa, imorn blir det att va med rebar! Godnatt hehe
Alfred har näsblod om ni undra.

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad fan kallar du mig.... låter som att du ska va med en turk

2011-07-04 @ 01:21:51
Blogg: http://rebecca.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0