Finne i mitt förra liv??????

2011-12-12 @ 23:04:29
Tänkte kosta på mig och göra ett inlägg denna måndagskväll. Har precis kommit hem från Emelie, har sett några avsnitt av 7e säsongen av One Tree Hill. Måste se fortsättningen!!!!!! Brukar inte orka följa serier men denna serie måste man typ följa!!!! Love utropstecken!!!!

Tänkte också dela med mig av en konstig grej som hände inatt. Jag pratade finska. Och inte bara nån låtsasfinska utan det betydde faktiskt någonting det jag sa, jag sa posti pappi (sofie anteckande eftersom det var hon jag pratade med i sömnen) och när vi översatte posti pappi betyder det skicka en präst!!! Var jag finne i mitt förra liv? Exorcism? Kommer någon dö? NÅN FLER SOM PRATAT OKÄNDA SPRÅK I SÖMNEN??? TELL ME

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahahahhaha!

2011-12-13 @ 10:07:32
Blogg: http://rebecca.blogg.se/
Postat av: elsa

HAHAHAHAHA dagens!! Tack för skrattet!

2011-12-13 @ 21:05:43
Blogg: http://www.lillfjompan.blogspot.com
Postat av: Emeilie

Hahaha tack för skrattet jag pratade spanska i sömnen jag sov över hos en kompis o jag sa typ nånting konstigt det betydde nåt konstigt!!

2012-01-18 @ 18:42:13

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0