lite busspanik

2011-04-23 @ 15:02:17
Sitter på bussen mot Skellefteå nu, med en jävla tur. Hade jag inte varit blond och tjej hade jag missat den. Det var såhär att jag glömde min stora väska i bagaget i bussen, klantarsle, vilket jag upptäckte när bussen till Umeå redan var påväg mot deras bussgarage. Fick lite smått panik eftersom min buss till Skellefteå skulle gå om 5 minuter. Jag gick till busschauffören som skulle köra bussen till Skellefteå med gråten i halsen och berättade att jag glömt väskan osv. Som tur var så var han utländsk och jag blond. Så vi matchade ganska bra där. Han sa att han skulle hålla kvar Skellefteåbussen tills jag fått min väska, men om jag inte varit så snygg så skulle han inte gjort det. Hahaha. Ibland älskar jag bara mitt liv alltså.
Sara visade mig denna låt. Sjukt bra!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0